Coronavirus

Vakmedianet doneert advertentieruimte aan coronabestrijders

Doetinchem - Vakmedianet (VMN), het B2B mediabedrijf bekend van titels als Cobouw, Distrifood, Misset Horeca, AM, Logistiek, PW en Vastgoedmarkt, doneert 5 mediapakketten elk ter waarde van honderdvijftigduizend euro aan (semi) publieke organisaties, stichtingen en verenigingen, zoals bijvoorbeeld het Rode Kruis, die bijdragen aan het bestrijden van de coronacrisis.

Zij kunnen dit mediapakket inzetten om hun boodschap te communiceren aan de totale zakelijke doelgroep van VMN van in totaal 1,5 miljoen professionals. Hiervan bekleedt 34% een Management, Directie of CEO-functie en is 60% een zakelijke beslisser in groot & detailhandel, financiële instellingen, zakelijke dienstverlening, industrie, zorg & bouw. In aanmerking komen? Stuur een email naar fightcorona@vakmedianet.nl en beschrijf hoe uw organisatie de coronacrisis helpt te bestrijden en welke boodschap u daarover zou willen uitdragen aan zakelijk Nederland.

Betrouwbare informatie

"Juist in deze tijd is betrouwbare informatie en een branche specifieke duiding op ieders vakgebied echt cruciaal. Mensen vallen terug op merken die dichtbij hen staan, die zij vertrouwen. Wij willen de organisaties die een belangrijke bijdrage leveren aan het bestrijden van de huidige crisis, graag ondersteunen met bijvoorbeeld het werven van additionele donateurs, of het aantrekken van vrijwilligers. Door onze platformen gezamenlijk beschikbaar te stellen, bereik je een groot deel van alle zakelijke beslissers in Nederland", zegt Erik Hoekstra, CEO van Vakmedianet.

Aanmelding

Deze actie start op 13 mei en eindigt op 3 juni 2020. Organisaties die aanspraak willen maken op een gratis mediapakket, kunnen een mail sturen met een motivatie naar fightcorona@vakmedianet.nl. Het mediapakket bestaat uit een print advertentie en een display bannercampagne in alle titels. Voor meer informatie kijk op www.vakmedianet.nl/nieuws/fightcorona.

Meer berichten