Gerard & Shirley Bruil samen met zoontje Jort en het nieuwe shirt.
Gerard & Shirley Bruil samen met zoontje Jort en het nieuwe shirt. (Foto: T. Hesseling)

PLUS Bruil nieuwe hoofdsponsor Concordia Wehl

  Sport

WEHL – PLUS Bruil is de nieuwe hoofdsponsor van Concordia Wehl. Dat heeft de club zondagmiddag 19 mei jl. bekendgemaakt. PLUS Bruil is de komende drie seizoenen hoofd- en shirtsponsor van de Wehlse voetbalclub. PLUS Bruil is de opvolger van meubelzaak de Wehlse Bijenkorf, dat de afgelopen dertien seizoenen hoofd- en shirtsponsor was van het vlaggenschip van Concordia Wehl. PLUS Bruil is een van de twee supermarkten die in Wehl zijn gevestigd.

‘Uitstekende match’
Voorzitter Bas Helmink van Concordia Wehl is trots op de nieuwe hoofdsponsor. “Met PLUS Bruil hebben wij een partner gevonden, die past bij onze doelstellingen. Wij beoefenen en bevorderen de voetbalsport in al zijn verschijningsvormen. Onze vereniging heeft een sociaal-maatschappelijke functie binnen onze regio. PLUS Bruil onderscheidt zich met vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’, deze merkwaarden sluiten goed aan op onze doelstellingen.

Volgens Bas Helmink passen PLUS Bruil en Concordia Wehl uitstekend bij elkaar: “Vanaf het eerste gesprek werd ons duidelijk dat Gerard & Shirley Bruil ambitieuze en jonge ondernemers zijn. De manier waarop zij iets terug willen doen voor de inwoners van ons dorp sprak ons erg aan. Een verbintenis met Concordia Wehl paste daar goed bij.”

Naamsbekendheid vergroten
Gerard Bruil is ook blij met de deal met Concordia Wehl. “Concordia Wehl is een prachtige club met een mooie historie. Bovenal een lokaal betrokken club met mooie initiatieven om het sportcomplex nog meer een ontmoetingsplaats te laten zijn voor iedere Wehlenaar. Mogelijke samenwerkingen met de plaatselijke BSO en Elver zijn mooie voorbeelden, maar ook de steun aan Kika, WNF, Cliniclowns en Stichting Bergh in het Zadel voor de kankerbestrijding. Concordia is meer dan voetbal alleen.” Niet op de laatste plaats ziet Gerard Bruil de samenwerking zitten met Concordia Wehl in verband met de bouw van een nieuwe supermarkt in de kern van het dorp. Een sponsorovereenkomst met de grootste sportvereniging in Wehl past volgens hem bij de groeistrategie van zijn supermarkt.

Afscheid de Wehlse Bijenkorf
Sinds seizoen 2006-2007 is de Wehlse Bijenkorf hoofd- en shirtsponsor van het eerste elftal van Concordia Wehl. John en Susan Timmermans dragen de club een warm hart toe maar hebben na dertien seizoenen besloten, dat het tijd werd dat een ander bedrijf het stokje overnam. Ze blijven nog wel betrokken als sponsor. Concordia Wehl zal binnenkort afscheid nemen van de Wehlse Bijenkorf, dankbaar voor het vertrouwen.

Meer berichten