Logo doetinchemsvizier.nl


Een impressie van de beurs is te zien op www.achterhoeksklasse-event.nl. (foto: Carlo Stevering)
Een impressie van de beurs is te zien op www.achterhoeksklasse-event.nl. (foto: Carlo Stevering) (Foto: Carlo Stevering)

Klasse-event groot succes

  Zakelijk

Doetinchem - De eerste editie van het Achterhoeks Kasse Event op zondag 18 februari jongstleden bij stadion De Vijverberg in Doetinchem overtrof de verwachtingen. De lifestyle consumentenbeurs was zowel voor de organisatie als voor de exposanten een daverend succes. 'We hebben enkel positieve reacties ontvangen', zegt Ed Smit, één van de organisatoren. 'De lifestylebeurs was druk bezocht en er heerste een gezellige sfeer. Alles stond in het teken van beauty, styling, interieur, mode, auto's en nog veel meer.'

Op zondagmiddag 12.00 uur werd de beursvloer geopend door Hans Martijn Ostendorp, directeur van de Graafschap. Toen eenmaal het officiële startsein gegeven was, stroomden de bezoekers binnen.
De organisatie van de beurs was in handen van Michel Wormskamp (Wormskamp Licht & interieur) en Ed Smit (Buro Achterhoek). Zij hadden een grote diversiteit aan exposanten bij elkaar verzameld.
'Er was veel activiteit op de beursvloer;modeshows voor mannen en vrouwen, een ZumbaDance -optreden, livemuziek en een heuse sterrenkok die live kookte, completeerde het geheel. ' vertelt Michel Wormskamp. 'Een kleine 900 bezoekers heeft de beurs bezocht en dat voor een eerstekeer voldoende om na te denken over een herhaling van het evenement.'
Alle bezoekers konden hun ingevulde entreekaart achterlaten voor mooie prijzen, van Business Club-arrangementen bij De Graafschap tot ballonvaarten, golfclinics en reischeques.

reageer als eerste
Meer berichten

Shopbox